გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის მთავარი თემა
 გამოთვლები ქიმიური ფორმულის მიხედვით.
საგანი/პედაგოგი
ქიმია. ელისე ჭანუყვაძე.
სწავლების საფეხური/კლასი
საბაზო საფეხური. IX კლასი.
მოსწავლეთა პროფილი
18 მოსწავლე. განსხვავებული საჭიროების მიდგომის მოსწავლე არ არის.
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
1.      ცოდნის მსგავს და ახალ სიტუაციაში გამოყენების უნარი.
2.      მთელისა და მისი ნაწილის გააზრების უნარი.
3.      ალგორითმის მიხედვით მოქმედების უნარი.
მიზანი და მისაღწევი შედეგები
1. დაადგინოს ელემენტთა მასური თანაფარდობა ქიმიური ფორმულის მიხედვით.
2. დაადგინოს ელემენტის მასური წილი ნაერთში.
3. ზოგადი ქიმიური კანონების გამოყენება.
წინარე ცოდნა
1. ფარდობითი ატომური მასა.
2. ფარდობითი მოლეკულური მასა.
3. ნივთიერების მასური წილი ნარევში.
შეფასების საგანი და პროცედურები
წინასწარ მომზადეგული შეფასების სქემის მიხედვით.
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
სახელმძღვანელო.ფერადი ბურთულების ნაკრები.პერიოდულობის ცხრილი.
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
საფეხური A - გამოწვევა  10 წ.
გონებრივი იერიში, წინასწარ მომზადებული შეკითხვებით. დისკუსია.
მიზანი- წინარე ცოდნის გააქტიურება. მოტივაციის ამაღლება. მოსწავლეთა მომზადება ახალი ცოდნის ასაგებად.

საფეხური B -ცოდნის პონსტრუირება      20წ.

ტექსტთან მუშაობა. მასწავლებლის აქტიური ლექცია. 5წ
 .-წინასწარ მომზადებული მათემატიკური დავალებების შესრულება.
-მოლეკულების მოდელების აგება ფორმულის მიხედვით.
-მიზნობრივად შერჩეული დავალებების შესრულება.
საფეხური C - გამთლიანება.   13წ.
-ჯგუფური დავალებების პრეზენტაცია.
-დისკუსია.
საშინაო დავალება. 2წ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий